Har du tandpine eller brug for akut behandling?

Få tid ved akut tandlæge, hvis uheldet er ude

Hos Tandklinikken Torvegade sidder vi klar til at hjælpe dig, hvis uheldet er ude. Tit opstår tandskader pludseligt, og det er vigtigt, at du får hjælp akut ved din tandlæge, efter skaderne indtræffer. Mange tandskader skal nemlig behandles inden for kort tid, hvis det bedste resultat skal opnås. I de fleste tilfælde oplever vi behov for akut tandlægetid ved knækket tand eller mistet fyldning, mens vi også oplever henvendelser ved smerter i tænder eller tandkød. Hvis ikke smerterne forsvinder ved brug af smertestillende medicin, så er det en god indikator på, at der er brug for professionel tandpleje. Har du tandpine i weekender eller på helligdage kontakt da Tandpinevagten i Vejgaard på telefon: 7020 0255 mellem klokken 9 og 10.

Kontakt os hurtigst muligt

Hvis du oplever tandpine, eller hvis du har forslået en eller flere af dine tænder, så er det vigtigt, at kontakter os hurtigst muligt. På den måde optimeres chancerne for, at vi finder en tid til dig og kommer dine problemer til livs. Når du ringer til Tandklinikken Torvegade, så er du sikret en professionel og effektiv behandling, hvor vi ofte hurtigt lokaliserer, hvor smerterne kommer fra, og derefter får startet behandlingen og afhjulpet problemet.

Ring til vores klinik og få hjælp

Når du ringer til vores klinik sidder vores personale klar til at booke dig en tid, mens de giver dig de rette råd til, hvordan du kan lindre dine smerter i mellemtiden. Vi holder til i Nørresundby tæt på Nørresundby Torv og selvfølgelig tæt på Aalborg og Vodskov. Ring til os på telefon 98 19 10 33 eller send os en mail på info@tandklinikkentorvegade.dk

Ring straks til klinikken og aftal en tid.

Telefon: 98 19 10 33.

Har du et problem, vil vi forsøge at løse det samme dag du ringer.

Udenfor vores åbningstid henviser vi til:

Tandpinevagten

Filstedvej 10
9000 Aalborg.

Telefon: 7020 02 55.

Åbningstider: 9-10

Skadestuen

Ved større tandskader bedes du venligst kontakte nærmeste skadestue.

Telefon: 7015 03 00.